page_banner

nutizie

Chì sò l'aminoacidi?
L'aminoacidi sò e sostanze basiche chì custituiscenu e proteine, è sò cumposti organichi in cui l'atomi di idrogenu annantu à l'atomi di carbonu di l'acidi carboxilici sò rimpiazzati da gruppi amminichi. L'aminoacidi ponu sintetizà e proteine ​​tissutali, è ancu e sostanze chì cuntenenu amina cum'è ormoni, anticorpi è creatina. Inoltre, l'aminoacidi ponu ancu esse cunvertiti in carboidrati è grassi, o direttamente ossidati in diossidu di carbonu è acqua, è l'urea pò pruduce energia. Se ùn manghjate micca bè per un bellu pezzu, soffrirete di malnutrizione è di una funzione immunitaria indebolita. O u corpu hè eccessivamente debule dopu l'operazione. In questu casu, alcuni aminoacidi ponu esse iniettati per prumove a recuperazione di u corpu.

Vinti aminoacidi si riferiscenu à glicina, alanina, valina, leucina, isoleucina, metionina (metionina), prolina, triptofano, serina, tirosina, cisteina Acido, fenilalanina, asparagina, glutamina, treonina, acido aspartico, acido glutamico, lisina, arginina e istina sò e proteine ​​chì formanu l'unità principale di u corpu vivu.

Cume cumplementà aminoacidi impurtanti?
Prima, mantene l'alimentu diversificatu. Vale à dì, per mischjà è manghjà una varietà di proteine ​​alimentarie per uttene l'effettu di cumplementà a carenza di aminoacidi di l'altru in vari alimenti, in modo da mantene una nutrizione proteica di aminoacidi sufficiente è equilibrata.

Siconda, evite un ingressu eccessivu di grassu. L'alimenti ricchi di proteine ​​sò spessu alimenti ricchi di grassi. Perchè e persone muderne cunsumanu più proteine ​​animali è esercitanu menu in listessu tempu, l'alimenti ricchi di grassi ponu facilmente causà effetti avversi per a salute. Dunque, quandu sceglite cibi proteici, sceglite categurie cun cuntenutu di grassu più bassu è assorbimentu più faciule da u corpu umanu, è evite un ingressu eccessivu di grassu. Nutrizionisti dividenu a carne animale in carne rossa è carne bianca. U porcu, u boiu è l'agnellu appartenenu à a carne rossa, mentre chì u pollame è u pesciu appartenenu à a carne bianca. In generale, u valore nutrizionale di a carne bianca hè più altu di quellu di a carne rossa.

Terzu, sceglite supplementi nutrizionali di aminoacidi di alta qualità. A causa di u ritmu acceleratu di vita di e persone moderne, di a dieta quotidiana relativamente simplice, è di a calata di a digestione è di l'assorbimentu di e proteine ​​per via di l'invecchiamento o di malatie croniche di u corpu umanu, supplementi adatti di supplementi nutrizionali di aminoacidi chì cuntenenu tutti i aminoacidi essenziali per u u corpu umanu migliurà a nutrizione di aminoacidi è proteine. U livellu di salute umana hè di grande impurtanza.


Tempu di posta: Jun-21-2021