page_banner

nutizie

1. A digestione è l'assorbimentu di e proteine ​​in u corpu si realizanu per mezu di aminoacidi: cum'è primu elementu nutriente in u corpu, a proteina hà un rolu evidenti in a nutrizione alimentare, ma ùn pò micca esse aduprata direttamente in u corpu. Hè adupratu trasfurmendu in piccule molecule di aminoacidi.

2. ghjucà u rolu di u bilanciu azotu: quandu a qualità è a quantità di proteine ​​in a dieta di u ghjornu sò adatte, a quantità di azotu ingeritu hè uguale à a quantità di azotu escretu da e feci, l'urina è a pelle, chì si chjama u bilanciu tutale di azotu. In fattu, hè u equilibriu trà sintesi cuntinua è decomposizione di prutezione è aminòcidi. L'ingestione di proteine ​​ogni ghjornu di e persone normali deve esse tenuta in un certu intervallu. Quandu l'assunzione di cibu hè improvvisamente aumentata o diminuita, u corpu pò ancu regulà u metabolismu di e proteine ​​per mantene l'equilibriu di azotu. Ingestione di proteine ​​eccessive, al di là di a capacità di u corpu di regulassi, u meccanisimu di equilibriu serà distruttu. Se ùn manghjate micca proteine, a proteina tissutale in u vostru corpu serà sempre scomposta, è u bilanciu negativu di azotu continuerà à esse. Se ùn pigliate micca misure currettive in u tempu, l'anticorpu finisce per more.

3.Conversione in zuccheru o grassu: un a-cetoacidu pruduttu da u catabolismu di l'aminidiàcidi hè metabolizatu longu u percorsu metabolicu di zuccheru o grassu cù caratteristiche diverse. un àceto-ceto pò esse sintetizatu di novu in novi aminoacidi, o cunvertiti in zuccheru o grassu, o entre in u ciclu tri-carboxi per ossidà è scumpressà in CO2 è H2O, è liberà energia.

4. Participà à a furmazione di enzimi, ormoni, è alcune vitamine: a natura chimica di l'enzimi hè a proteina (composizione moleculare di aminoacidi), cume amilasi, pepsina, colinesterasi, anidrasi carbonica, transaminasi, ecc. L'ormoni sò proteine ​​o i so derivati, cume l'ormone di crescita, l'ormone stimolante di a tiroide, adrenalina, insulina, enterotropina ecc. Alcune vitamine sò convertite da aminoacidi o cumbinati cù proteine. Enzimi, ormoni è vitamine ghjucanu un rolu assai impurtante in a regulazione di e funzioni fisiologiche è in a catalizazione di u metabolismu.


Tempu di posta: Jun-21-2021